piątek, 15 czerwca 2012

001. Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent

Witajcie! Zakładając tego bloga postanowiłam poświęcić go przede wszystkim ODCHUDZANIU i to dość restrykcyjnemu. Dieta, ćwiczenia, praca nad sobą i nad własnym ciałem - o tym będę pisać, wklejać zarówno dzienne bilanse kalorii i ćwiczeń, jak i porady dotyczące odchudzania, ponieważ już kiedyś udało mi się schudnąć 10 kg, niestety przez problemy osobiste ta waga wróciła jakiś rok temu;/ ale teraz mam zamiar skończyć raz na zawsze z tłuszczem! Mam 17 lat, 173cm wzrostu i ważę 64kg, BMI : 21,38. Nie wyglądam na grubą, ale nie lubię swojego ciała, źle się z nim czuję i mam zamiar schudnąć 9kg.
Tak więc zaczęłam już jakiś czas temu powoli się przygotowywać, a od jutra :
- śniadanie : łyżka siemienia lnianego (40kcal) i 100g jogurtu Sanok 0% (60kcal)
- w szkole : jabłko 200g (100kcal)
- obiad : coś lekkiego ; zupa/chude mięso pieczone/ryż z jabłkami/kapusta gotowana - (około 200 kcal)
- kolacja : ser biały/jabłko/jogurt 0% - (około 100 kcal)
Razem : 500 kcal.
Do tego : jogging - 30 min., A6W, 50 brzuszków zwykłych, 50 brzuszków skośnych, 3x30 powtórzeń ćwiczeń na biust, rozciąganie.
Moje cele :
1) osiągnąć wagę 55kg
2) zrobić szpagat (niewiele mi brakuje)
na razie tyle pamiętam, z pewnością ich przybędzie.

Poza odchudzaniem planuję pisać tutaj o modzie i urodzie, wklejać inspiracje, ciekawe artykuły, generalnie wszystko, co wywoła u mnie potrzebę podzielenia się tym z Wami:)
Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój blog:)
Już jutro napiszę sprawozdanie z pierwszego dnia 500kcal, trzymajcie kciuki!

5 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia, z pewnością będę zaglądać i wspierać :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plan diety, nie mogę się doczekać twojego sprawozdania. U mnie sprawa wygląda odwrotnie: wyglądam jak bym ważyła więcej niż naprawdę :(. Co do twojej propozycji to tak, z wielką chęcią na nią przystanę ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, to raczej nie jest temat na rozmowę publiczną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę początki, wiesz co z biegiem czasu zastanawiam się czy robiąc krok do przodu w marzeniach, diecie itd czy przypadkiem nie robimy kroku w tył w życiu. Ale pieprzyć to.. Jest trudno, czasem sobie nie radzę z tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam wzrost i ostateczny cel.
    Oby nam się udało.
    Czekam na sprawozdanie z pierwszych dni i dodaje do linków.
    Powodzenia.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń